Lila

Väntar på att mina slynor ska anlända, vi ska gå ut tänkte vi.
Har varit en ganska fullspäckad helg hittills. Igår efter skolan åkte jag, ELIN TARAKKAMÄKI, HANNA GRANQVIST, Emma och Mattias till hälla för lite lunch på Ikea. Vi strosade även omkring där inne en sväng och sen köpte vi lite julpynt till klassrummet på OnOff innan vi åkte hem. Gick nästan direkt till Emma där vi käkade, färgade hår och hade lite mysigt.
Idag har jag städat, träffat Micka på stan och nu har vi lite gäster och firar att Anneli fyller år imorn. Trevligt värre. Tänkte kolla lite på Harry P som går på tv medan jag väntar.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hp

2010-11-28 @ 02:13:35
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: frida

gud va langesen<3

2010-11-28 @ 15:24:30
Postat av: Elin Tarakkamäki

duktig tjej! tack för stora bokstäver ;) hihihi

2010-11-28 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0